Avslutar 2015's första dag

Detta blev en riktig slappardag här hemma idag då jag verkligen inte hade någon ork till att göra något alls och då festade jag inte igår heller, utan jag var bara hemma med familjen och firade. Nästa nyråsafton däremot, då blir det nog fest istället skulle jag tro och om allt går enligt planerna.
 
Jag kikade även även på schemat lite snabbt under dagen då jag inte hade något bättre för mig. Där såg jag att det äntligen är fler media-relaterade lektioner inlagda och det gjorde mig verkligen glad för nu drar det verkligen igång på riktigt. Under hösten har det mest varit att vi fått prova på de olika inriktningarna som vi hade att välja mellan, vilket gjort att vi endast haft en lektion i veckan med media.
- Det har snart gått 2 år sedan denna prinsen lämnade livet på jorden och jag saknar honom så.
 
Nej det är en del saker inplanerade i morgon så jag lär behöva lite energi till det och de planerna får ni såklart veta i morgon. Men därför tänkte jag nu avsluta detta inlägget och denna dagen. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback