Avslutar denna torsdagen

Jag trodde att jag skulle klara mig undan en pluggkväll ikväll, men såklart slutar min slapparkväll med att jag måste skriva färdigt en inlämning... Men den är jag nöjd med nu och därför tänker jag nöja mig så då jag troligtvis har lite tid för finjusteringar på den under morgondagen.
 
Annars har det inte hänt mycket under kvällen då det skulle varit en slapparkväll. Jag har bara plockat lite med tvätten, om det räknar att lägga varje persons tvätt i en hög och sedan lägga in högen i rätt rum så gjorde jag det. Det är verkligen Emma på en lat nivå, men som jag skrev tidigare är jag helt slutkörd.
 
Nej nu tänkte jag krypa ner under täcket med datorn i knäet och sätta på de 2 avsnitten av säsongsavslutningen på 6 av Grey's. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback