En mysig stallkväll

Nu har jag precis kommit ut ur duschen efter att jag har varit ute hos Carisma. Jag tror att det var nästan ett halvår sen jag var med ut sist, vilket är för lång tid i mina ögon. Därför var det väldigt mysigt at få komma ut och hälsa på henne igen och att bara få mysa med henne och den tjocka pälsen hon har fått nu. Sen verkligen älskar jag gården och stället där hon står, det finns en massa fölungar, andra hästar, kor och sen har de även en supermysig gårdsbutik där de säljer saker som de odlat på gården.
 
Resten av kvällen kommer nog att spenderas framför några avsnitt av Grey's här i sängen, är någon förvånad? Nja skulle inte tro det vid det här laget, det börjar bli vardag att läsa det här på min blogg... Btw så kommer Grey's-tagen upp under morgondagen någon gång och jag hoppas att ni kommer tycka den är intressant att titta på, även om ni följer serien eller inte.
XoXo//Emma

Kommentarer
Denise säger:

nääää det var ju en stor överraskning med serien!! ;o
Jaa wiho längtar till videon :D

Svar: Haha, förstod det ;)
Yeyy :D
Kram
None None

2015-01-04 | 20:41:32
Bloggadress: http://nouw.com/denisetiainen

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback