Loggar ut för dagen

Nu börjar denna onsdagen lida mot sitt slut. Dagen har gått väldigt fort, även om jag känner att jag inte har fått jättemycket gjort under dagen. När jag kom hem gjorde jag lite plugg så att jag kan få morgondagens eftermiddag fri. Under skoldagen såg vi ju våra 3:ors uppsättning av Alice och jag måste säga att det var ritkgit duktiga och det såg verkligen ut att ha roligt när dem framförde den. Jag längtar verkligen tills det blir dags för min årskull att få göra ett scensikt framträdande. 
 
Annars har det inte hänt speciellt mycket under dagen, därför har jag tyvärr inget mer att skriva om angående det. Inte för att jag heller vet hur roligt det är att få för mycket detaljer kring vad jag gör och när... Det är inget som jag tror att jag hade velat läsa på en blogg iaf.
- Blir kanske lite mycket bilder på denna hunden, men hon är bara för charmig
 
Jag har känt mig lite som en zomibe de senaste dagarna, därför tänkte jag kyrpa ner under täcket med Gucci nu framför veckans avsnitt av the Originals. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon. 
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback