Mot stallet

Jag har precis gjort klart det plugget som måste göras i helgen, vilket gör att jag får helgen fri från plugg. Det är precis vad jag behöver just nu känner jag, en fri helg så att jag kan hitta på spontanare grejer och inte ha plugg i huvudet hela tiden.
 
Nu ska jag byta om till ridkläder och bege mig mot stallet och dagens ridpass. Om jag har något speciellt att skriva så skriver jag om det när jag kommer hem, precis som det brukar vara. Ni får ha en fortsatt bra eftermiddag och kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer
Felicia Ericsson säger:

usch det är nu man ångrar att man inte gjorde läxan nnär man ändå va sjuk.. ;) ❤ hoppas du får en bra helg!

Svar: Tack detsamma du :)
Kram
None None

2015-01-23 | 17:24:46
Bloggadress: http://feliciaericsson.horseworld.se
Alice säger:

Åh vad skönt att ha allt plugg gjort redan så du slipper det under helgen! :D

Svar: Ja :D
Kram
None None

2015-01-23 | 17:34:37
Bloggadress: http://skimmelfuxenalice.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback