Äntligen lördag

God morgon på er mina fina, jag hoppas att allt är bra med er. Själv tog jag en ordentlig sovmorgon idag och det var verkligen behövligt efter alla tidiga morgnar som varit nu de senaste veckorna.
 
De senaste dagarna har jag varit ute och farit nästan hela tiden, därför tänkte jag bara vara hemma och inte göra mycket alls idag. Ska dock ut till hästen en sväng ikväll och rida lite hade jag tänkt, även om det kommer vara varmt. Men jag kände itne för att ha klockan på ringning för att hinna åka och rida nu på morgonen.
 
Nu tänkte jag ta och dra på mig en bikini och lägga mig ute i solen ett tag, lite mer färg på kroppen är ju alltid nice. Ni får ha en härlig lördag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback