Ett bra ridpass

Idag var hon en riktig stjärna. Hon gick verkligen hur bra som helst när vi trimmade lite. Jag fick henne verkligen mjuk och trevlig idag och hon verkade nöjd hon också för i slutet gick hon och frustade. Jag passade även på att göra lite galoppombyten då det låg en bom väldigt lägligt och jag tycker att ponnyn verkligen måste bli bättre på sina byten. Vi fick till några bra och sen avslutade vi ridpasset med att jogga av hästarna lite ute i skogen, vilket alla verkade uppskatta.
 
Jag är jättehungrig, så jag ska äta middag och sen är en dusch precis vad jag behöver. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback