Härlig måndagskväll

Har precis kollat lite på film och bara legat i min soffa hela kvällen. Det var precis vad jag behövde denna måndagskvällen. Jag börjar nämligen känna av lite träningsvärk då jag inte ridit på en vecka och sen har det blivit två pass inom loppet av ett dygn. Så går det, även om det inte var en lång vila så är jag redan ur form... Det kände jag även när jag cyklade ut till betet igår. Därför ska jag ta mig tillbaka till den konditionen och de musklerna jag hade innan vi åkte iväg, för när jag är bra tränad mår jag som bäst.
 
Nu tänkte jag förflytta mig till sängen och krypa ner under täcket för att avsluta för idag. Ni får sova gott så hörs vi som vanligt igen under morgondagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback