Hem ljuva hem

Nu är vi äntligen hemma igen efter att ha varit borta i en vecka. Veckan har bjudit på ett flertal besök på Liseberg, en massa bra fotbollsmatcher, trevliga människor, en massa bad, massa god mat, ett x antal besök på resturanger och en tur till Ullared. Jag har verkligen njutit varenda minut, men nu är det faktiskt skönt att få komma hem igen och det ska bli skönt att få sova i min egna säng. 
 
I morgon tänkte jag spela in Ullaredshaulen, men vi får se när den kommer upp för jag har lite saker att ta tag i nu när vi inte varit hemma på ett tag. Jag hoppas i alla fall att det inte kommer dröja allt för länge.
 
Det har inte blivit många timmars sömn under veckan, så jag är helt slut just nu. Därför tänkte jag ta och avsluta detta inlägget och krypa ner under täcket. Ni får sova gott så hörs vi igen under morgondagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback