Söndagen hittills

Har bara legat och kollat på film fram tills nu, eller okej jag gjorde lite saker här hemma innan jag började se filmen. Jag tvättade en massa hästgrejer, plocka i och ur disken samt att jag har plockat med lite kläder som jag har liggandes på min soffa i rummet. Har även ett par boots som måste göras rent och en grimma som bör tvättas, så all rengöring/tvättning av hästgrejer är inte helt färdigt än.
 
Nu ska jag ta reda på de sista kläderna och sen tänkte jag göra min lite iste och kolla på ytterligare en film. Sen lär jag även kika runt lite på ebay efter skal som jag tänkt klicka hem till mobilen jag ska iväg och köpa i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback