En vanlig tisdag

Har preics ätit lite middag efter att ha kommit hem från att ha varit och gjort lite ärenden tillsammans med mamma. Har nu fixat allt som behövs inför sommaren, så det känns väldigt skönt. Som ni kanske förstått ska jag alltså ha Promise på betet i sommar, jag såg nämigen att det var någon som frågade det. Det var även en fråga om vad det högsta jag hoppat är och jag skulle tro ca 90 cm då vi inte får hoppa så högt på ridskolan. 
 
Nu ska jag byta om till träningskläder och så ska jag och mamma bege oss mot gymmet för att antingen köra spinning eller så gymmar vi bara lite, det visar sig när vi kommer fram. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer
Anonym säger:

Ska du ha henne hela sommaren? <3

2015-06-16 | 20:05:20

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback