God lunch tisdag

Förlåt om ni inte fick inlägget vid den tiden som ni brukar få på morgnarna, men jag väl kan få sovmorgon så vill jag gärna ha det. Egentligen är det inget att be om ursäkt för, men jag känner ändå att jag sviker er lite. Jag har även sovmorgon i morgon, så då kommer det första inlägget också komma upp vid ungefär denna tiden.
 
Planerna för dagen är iaf att jag ska iväg på möte i stallet ikväll då det ska fixas papper inför i sommar när vi ska hyra hästarna. Eftersom att det är tisdag ska jag ta hand om lilla hjärtat såklart. Annars har jag inget speciellt som ska göras under dagen. Det ska väl kanske städas lite här hemma då mitt rum är en enda stor röra med kläder just nu.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback