God morgon tisdag

God morgon på er, jag hoppas att allt är bra med er. Själv känner jag mig som en zombie just nu, men det blir bättre när kaffet fått kicka in och jag kommit ut i solen en sväng. Annars mår jag bara bra
 
Det är tisdag, vilket jag tror att ni alla vet. Men idag har jag inget stall då lilla ponnyn går på ridläger denna veckan och då är hon lägerbarnens häst. Helt hästfritt blir dagen dock inte då jag behöver åka och köpa havre. Så det tänkte vi tänkte vi göra under kvällen och det är det enda som vi har inplanerat för idag. Jag tycker dock att de planerna är helt perfekta då jag känner att jag vill ha en lugn kväll hemma ikväll.
 
Nu ska jag äta upp min frukost och sen måste jag gå en sväng med hundarna innan jag ska bege mig mot jobbet. Ni får ha en bra tisdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback