Gör kväller

Det blev ett spinningpass nu under kvällen och det var hur jobbigt som helst, men också ett av de roligaste passen jag gått på. Jag tänkte starta igång med att träna minst 2 gånger i veckan nu igen då jag var tvungen att ta en paus ett par veckor i och med att jag har varit sjuk.
 
I förra inlägget sa jag att jag skulle ha Promise på sommarbetet och då fick jag en följdfråga på det, men den kommer svaras på i ett under som kommer upp under morgondagen. Så ni får vänta och hålla utkik om ni vill veta hur det står till på den delen.
 
Jag är svintrött så jag tänkte bara trycka på publicera och sen är det en dejt med kudden som väntar. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback