Härlig eftermiddag

Solen tittade fram en sväng så jag passade på att slänga mig ut på gärsmattan och sola lite och valde därför att prioritera bort gymmet nu under eftermiddagen. Jag hoppas att jag har fått lite färg nu iaf då jag legat ute i solen i några timmar, men det återstår att se... 
 
Gymmet har dock öppet några timmar till så jag ska avsluta det jag håller på med och bege mig iväg för att köra ett pass. Det blir nog helt helkorpsspass då jag inte gymmat ordentligt på kanske 1 månad utna jag har bara kört spinning, även om det är bra träning det också.
 
Nej nu ska jag dra på mig träningskläder och bege mig iväg så att jag kan komma hem och hinna äta innan klockan blir allt för mycket. Ni får ha en fortsatt bra söndag så hörs vi senare under kvällen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback