Onsdagseftermiddag

Är helt slut efter idag då vi har gjort en massa arbete idag, men roligt har vi haft det och skrattat oss till tårar. Trivs verkligen på min arbetsplats, även om jag just idag bara ville hem för att kunna åka ut och mysa med mitt gråa lilla hjärta. Får dock inte rida idag, men jag ska ut och mysa, borsta, hon lär va blöt från regnet så någon dusch behöver hon inte men det får jag se när jag kommer fram. 
 
Nu ska jag äta lite middag och ta mig en kopp kaffe innan jag ska åka ut och mysa lite med mitt lilla hjärta. Sen ska jag åka mot Denise att titta på PLL tillsammans med henne. Ni får ha en fortsatt bra onsdag så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer
Ida säger:

Vilken härligt somrig bild!

Svar: Tack snälla :)
None None

2015-06-25 | 08:32:28
Bloggadress: http://idakck.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback