Söndagen är nästan slut

Nu har vi äntligen kommit hem efter att ha varit ute och farit hela eftermiddagen, inte för att jag klgar på det direkt. Vi har haft en väldigt mysig eftermiddag som har innehållit både gos med marsvin, bus med kusinbarn och mys med ett sovande kusinbarn på bröstet. Vi var även ivägen sväng och kollade in min arbetsplats. Jag börjar ju nämligen jobba i morgon och jag kommer att göra det under den kommande månaden.
 
Därför skulle jag också vilja att ni kommenterar ltie tips på inlägg ni vill läsa. Jag behöver nämligen inlägg att kunna lägga som inställt då jag kommer hem så pass sent om eftermiddagarna när jag jobbar och ni borde väl ha något speciellt som ni vill läsa om?
 
Nu ska jag plocka ihop lite på mitt rum och sen ska jag bara lägga mig i min säng och inte göra mycket alls. Ni får ha en fortsatt bra söndagskväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback