Härlig eftermiddag

Under eftermidagen har jag åkt iväg för att köpa en grej som jag ville ha till Cocco till i helgen. Jag fick cykla en bit, men det var så fint väder så det gjorde verkligen inget. Jag åkte även till stallet direkt efter det och tog hand om lilla grå. Vi gosade en massa samt att jag såklart borstade henne.
 
Jag kom precis hem från det, eller jag har hunnit med att gå en längre promenad med Gucci också. Nu behöver jag dock sätta mig och plugga lite inför i morgon. Det känns som att det är det enda jag skriver om här på bloggen nu, men det är mycket som rör skolan och gymnasiet är något som är väldigt tidskrävande. Därför ska det bli skönt att köra ett pass på gymmet ikväll då jag behöver koppla av och släppa skolan för ett tag.
 
Nu ska jag laga lite middag åt familjen innan det är dags för mig att åka mot gymmet för att köra ett pass. Ni får ha en fortsatt bra eftermiddag kväll så hörs vi senare. 
XoXo//Emma

Kommentarer
Bella säger:

Låter som en bra dag, hoppas att passet på gymmet går bra! :) Btw, söt hund! :)

2015-03-18 | 19:36:27
Bloggadress: http://nouw.com/bellabqq

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback