Härlig lördag i stallet

Jag fick loss lika mycket päls ifrån ponnyn idag som jag gjort de andra gångerna. Borde inte hennes päls börja ta slut snart, hon är ju ändå bara en liten C-ponny... Stod en timme och borstade samt höll på med pälsen innan vi bara gosade tills det var dags att åka hem. En helt perfekt lördag i stallet med andra ord, om man bortser ifrån all päls jag hade på alla möjliga ställen.
 
Jag har även varit iväg till affären och handlat, såklart var det jag som körde. Det gick riktigt bra även idag, förutom att jag höll på att köra bilen i stolpen till carporten när jag skulle parkera här hemma för första gången. Annars har jag inte hunnit gjort speciellt mycket sen vi hördes senast.
 
Nu tänkte jag inte göra mycket alls, jag sätter nog bara på en film och tar det lugnt. Ni får ha en bra lrödag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback