Lugn söndag

Vi åkte till Erikslund en sväng vid lunch, då passade vi på att luncha där. Vi köpte yollibox till efterrätt, jag tänkte först inte göra det men i sista minuten ångrade jag mig och tog en burk iaf. Det är ju bara för gott, synd bara att det är så pass dyrt som det är... Men någon gång ibland kan man unna sig det, speciellt om man är tjej, if you know what I mean.
 
Under dagen har jag fått färdigt en del plugg, vilket känns väldigt skönt. Nu kan jag lägga energi på att träna inför provet som väntar under veckan. Det handlar om natur och om viktiga grejer, dock är det väldigt segt att plugga. Jag har även valt naturkunskap 2 som kurs i tvåan, då handlar det mer om människokroppen så det kommer nog bli mycket roligare och jag kommer nog vara mer engagerad.
XoXo//Emma

Kommentarer
Maja Wallström säger:

Så fina!

Svar: Tack snälla :)
None None

2015-03-29 | 18:58:50
Bloggadress: http://majawallstrom.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback