Stallet next up

Gick en längre promenad i det härliga vädret som vi har här hos oss idag, det var något som jag tror att vi båda uppsakttade. Hoppas att det håller i sig och att det inte börjar regna och ha sig igen, för nu vill jag ha en fin vår och inte en grå och blöt vår...
 
Om det är lika fint väder i morgon så tar jag nog med mig kameran ut och fotar lite, jag känner att det var ett tag sen och det skulle verkligen behövas lite nya bilder. Både till mig och mig portfolio, men även hit till bloggen då det är väldigt många bilder som återkommer, vilket är något som jag inte gilalr speicellt mycket.
- En bild ifrån en mysig morgon ute hos hästarna i somras
 
Nej nu måste jag gå och äta lunch innan jag ska byta om till ridkläder och åka mot stallet för att ta hand om Promise samt rida Cocco. Vi hörs igen när jag kommit hem. Ni får ha en fortsatt bra lördag så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback