Underbar vårdag

Idag har det varit ett riktigt härligt vårväder här hos oss, därför drog jag med mig hunden ut på en promenad direkt när jag kom hem från skolan. Dels för att piggna till och rensa hjärnan lite innan jag gick in och satte mig med en kopp kaffe och plugg som måste göras. Det har resulterat i att jag skickat in det som ska skickas in, jag har börjat plugga till ett prov som vi har om två veckor så jag är back on track på pluggfronten och det var inte en dag för sent.
 
Dagen idag har gått fortfare än vad jag väntat mig, vilket är skönt eftersom att det är veckans längsta dag. Men jag har ju bra umgänge i skolan så det gör att dagen flyger förbi, underbara klass och vänner. Fick också väldigt mycket gjort under dagen, vilket var välbehövligt.
 
Nu ska jag ta en ledig kväll och inte göra mycket alls, mer än att slappa framför datorn och lite serier. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback