Back on track

Jag var lite seg innan jag kom iväg till gymmet, men jag ångrar inte för en sekund att jag åkte. Det var riktigt skönt att köra ett pass igen. Får se om jag kan ta mig ut och träna även i morgon, beror lite på hur jag känner att det ligger till med allt plugg.
 
Vi stannade till vid affären för att köpa lite mat. Då bestämde vi oss för att göra mackor med skagenröra, vilket är hur gott som helst. Jag tror jag har tipsat om dessa mackorna förut, men jag tänker göra det igen just för att de är så goda. Det måste dock vara hemmagjord röra, annars blir det inte lika gott.
 
Nu ska jag förflytta mig till soffan i vardagsrummet och bara ha en lugn soffkväll med familjen. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback