Fredag igen

Som ni såg blev det en väldigt spontan tripp till Stockholm med Denise igår och vi gick ju somsagt på Pitch Perfect 2. Det var väldigt mysigt att åka iväg och göra det tillsammans, för annars är det bara skolan man har på tankarna hela tiden. Så jag ångrar verkligen inte att vi åkte iväg och gjorde detta.
 
Idag är det iaf fredag och det betyder att jag har Kapten att ta hand om och en träning som ska ridas. Idag känner jag dock inte för att rida Fläcken igen, jag vill ha någon jag inte ridit förut eller inte ridit på länge.
 
Nu ska jag gå med hundara innan jag ska åka mot skolan för att ha en lektion och kolla på en föreställning. Ni får ha en bre fredag så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback