Ny vecka, nya möjligheter

Då var det en ny vecka igen. Detta är dock den sista veckan innan avslutnignsveckan, så förhoppningsvis kommer den att gå fort. Har inte jättemycket planer i veckan, men helgen är det en massa saker som händer. Vi ska bland annat flytta hästarna till det nya stallet så jag kommer vara i stallet hela lördagen för att jälpa till med det. Jag har även en anställningsträff på fredagen, vilket jag tror kommer bli roligt även det.
 
För dagen har jag inga speciella planer, mer än att det är skolan som gäller. Ska även få upp en video åt er hade jag tänkt, har dock inte spelat in något ännu, så vi åfr se vad det kan tänka bli för video. Jag skulle även vilja till gymmet en sväng ikväll för att köra ett pass, så det kommer jag nog att göra också.
 
Nu ska jag gå med hundarna innan jag ska åka och möta upp Ebba för att sen åka till skolan. Ni får ha en bra måndag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback