Redan onsdag

Äntligen har det hunnit blivit mitten av veckan. Det är en ganska kort skoldag för min del, så det känns skönt och eftersom att det är onsdag har jag även stallet och lilla grå i eftermiddag. Funderar även på om jag ska köra ett pass på gymmet efteråt, får se hur jag gör med det.
 
Det var väl i princip det jag hade att säga för tillfället, tyvärr. Men jag kan passa på att be om era tips på vad ni vill läsa, jag kommer behöva fixa lite inlägg tills på måndag eftersom att vi ska sova i skolan och jag måste kunna fokusera på att  göra det som vi ska göra där.
 
Nu ska jag gå en sväng med hundarna innan det är dags att åka mot skolan. Ni får ha en fortsatt bra onsdag så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback