Spontan söndag

Var i stallet en sväng i morse undertiden brorsan hade fotboll, men ponnyn var tyvärr inte inne. Vilket jag hade hoppats på. Istället träffade jag på Carismas ägare och åkte med henne ut till Carisma istället. Hon har verkligen gått och blivit tjock nu lilla damen, men det är ju dags för lilla fölet att komma nu vilken dag som helst. Det var verkligen mysigt att komma ut och träffa henne igen, det var ett bra tag sen sist.
 
Nu ska jag bara ta det lugnt ett tag innan jag åker iväg till stallet en sväng då det är grillkväll som står på schemat. Det blir nog väldigt mysigt och det verkar som att vi kommer ha vädret på våran sida, peppar peppar
XoXo//Emma

Kommentarer
Michelle Petersson säger:

Mysigt med grillkväll!! :D
Kram

Svar: Verkligen :D
Kram
None None

2015-05-31 | 20:08:08
Bloggadress: http://michellepetersson.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback