Tisdagseftermiddag

Äntligen var veckans längsta skoldag avklarad. Idag gick den verkligen långsamt, så det är underbart att vara hemma igen. Jag sitter dock och pluggar just nu, ingen vila här inte. Men det ska bli skönt att få undan lite uppgifter om jag hinner det innan jag ska åka till stallet.
 
Ikväll tänkte jag sen ta ledigt från allt plugg och bra vara, jag tror verkligen att det kan behövas om jag ska orka med nu in i det sista. Därför kommer ni kanske bli påverkade med att det kommer ganska tråkiga inlägg, men jag vill fokusera på skolan nu in i det sista samtidigt som jag ska försöka göra det bästa jag kan för att driva en bra blogg åt er.
 
Nu ska jag fortsätta plugga innan jag ska byta om till ridkläder och åka till stallet för att ta hand om lilla grå. Ni får ha en bra eftermiddag och kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback