Updatering om Malwa

För någon dag sedan kom jag i kontakt med en tjej som rider Malwa nu. Malwa är det lilla russet jag red förut, om ni kommer ihåg henne. Det var iaf väldigt roligt att se lite nya bilder på henne och höra hur hon har det nu.
 
Hon är samma vanliga busiga russ som hon alltid varit som gärna bockar lite när hon stått lite för länge. Det var så skönt att få höra att hon är som hon alltid varit och hon såg verkligen ut att må bra. Hon hade även soleksem så hon förstörde sin man, men nu är hennes man jättefin och det gjorde verkligen mitt hjärta varmt. Nu inser jag att jag saknar henne lite, underbara sötnosen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback