2 ynka dagar kvar

Snart är denna veckan avklarad, det är bara 2 ynka skoldagar kvar innan det dessutom är höstlov för min del. Det ska verkligen bli skönt med höstlov efter förra veckan behöver jag verkligen få vara lite ledig, inte för att mitt höstlov kommer vara speciellt ledigt. Jag har hoppträningar på Myran två dagar, ett bompass, jag ska troligtvis åka till Örebro samt att jag har tre prov veckan efter lovet...
 
Planerna för idag är endast att åka till skolan och ta sig igenom skoldagen. Detta är den längsta skoldagen på hela veckan för min del. Sen behöver jag troligtvis plugga lite ikväll också, även om det inte är jätteakut att bli klar med vissa grejer hade det varit skönt att få dem inskickade.
 
Nu ska jag gå med hundarna innan jag ska åka och möta upp Ebba för att sen åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra torsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback