God morgon måndag

God morgon på er mina fina, jag hoppas att allt är bra med er. Jag har precis dragit igång en vloggvecka och jag hoppas att ni komer tycka det är roligt att få följa med och se vad det är vi gör. Detta är ju inte riktigt en vanlig vecka, just därför tänkte jag att det kunde bli roligt att vlogga.
 
Planerna för dagen hr jag faktiskt ingen aning om. Jag vet att jag ska till skolan och att vi har genrep inför denna veckan, mer än så vet jag inte. Ikväll åker nog jag och mamma till gymmet och kör ett spinningpass, eller jag tror att det är kvällens planer i alla fall.
 
Nu ska hundarna få sig en promenad innan jag ska åka och möta upp Ebba för att sen åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra måndag och en bra vecka så hörs vi senare under veckan.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback