Avslutar denna helgen

Allt plugg är gjort. Jag har dock börjat stressa upp mig lite inför marknadsveckan då vi har en massa stora projekt på varandra och jag har inte koll på hur vi ligger till med tid. Jag ska också vara informatör under den veckan och just nu vet jag inget om det heller. Därför har jag en massa plugg i huvudet ändå, men allt "fysiskt" plugg som jag kan göra är i alla fall klart, så det är alltid något.
 
Jag är helt slutkörd och då menar jag det verkligen. Hela min kropp skriker efter sömn, då jag levt på Cola, kaffe och mindre nyttig mat under helgen samt att jag inte sovit fullt så många timmar som jag hade behövt inför en skolvecka... Därför tänkte jag nu krypa ner under täcket och göra kväller. Ni får sova gott så hörs vi som vanligt igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback