God morgon torsdag

God morgon på er mina fina, jag hoppas att allt är bra med er. Jag vaknade upp till ljudet av regn, vilket är väldigt mysigt. Men det gör också att ud bara vill ligga kvar i sängen hela dagen och kolla på film, fast det var ju abra att pallra sig upp då det är vardag.
 
Planerna för idag är att åka till skolan och ta mig igenom skoldagen. Sen ikväll tror jag att vi ska ha USEK-möte, men jag är inte helt 100. Jag har också plugg som måste göras när jag kommer hem då jag inte ville sitta uppe hela natten och plugga när det inte var nödvändigt.
 
Nu ska jag försöka få med mig hundarna ut i regnet innan jag ska möta upp Ebba för att åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra torsdag så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback