Om Promise

Namn: Promise
Färg: mörk skimmel
Kön: Sto
Ålder: 15, född 1998
Kategori: C-ponny
Ägare: Rocklunda ridskola ab
      

Promise är en urgullig liten grå ponny som jag har 3 dagar i veckan. Jag började på henne 14:e Februari 2009 så iår var det 4 år och snart är det 5 år. Hon e så snäll och go. Om du är ledsen behöver du bara gå till henne och hon tar hand om dig och tröstar dig. Som en riktigt bra vän som du inte behöver prata med, med ord.
sötis med ludd
Hon älskar att få komma ut och äta gräs, men de gör väl alla hästar? Sen att få stå ute och bli ompysslad är inte heller så dumt enligt henne. Speciellt om det finns en ryktlåda med godis i. För den kan man ju välta ut om man har tråkigt, då får man ju godiset som finns där i. Hon e ju inte helt dum heller ;)
       

Hon är min soulmate och mitt allt <3
XoXo//Emma


Kommentarer
Matilda säger:

Åh taaack dsm!! :D <3

2013-09-27 | 10:29:21
Bloggadress: http://hovkratzen.blogg.se
Lisa säger:

är inte hon avblekbar skimmel?

2013-12-21 | 22:08:03

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback