God morgon torsdag

God morgon på er, hoppas att allt är bra med er. Själv sitter jag här med en stor kopp kaffe, så mig går det verkligen ingen nöd på. Jag är fortfarande lite trött, men kaffet har inte hunnit kicka in än. Det kan också ha och göra med att jag börjat sova sämre, vilket jag brukar göra när jag är stressad. Jag tycker dock inte att jag borde vara så stressad då jag har gott om tid tills det är deadlines och jag har gjort en hel del på alla uppgifterna. Det finns med andra ord inget för min kropp att stressa upp sig över...
 
Planerna för dagen är att göra så mycket skolarbete som det bara går. Först är det skola från 8-16 sen tänker jag fortsätta plugga när jag kommer hem. Har som sagt inte deadlines förens nästa helg, men det är 3 uppgifter som ska in så det är skönt att skicka in den första så fort jag bara kan.
 
Nu måste jag gå en sväng med hundarna innan jag ska åka vidare mot skolan. Ni får ha en fortsatt bra dag så hörs vi senare under dagen.
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback