Produktiva torsdag

Jag hade som mål att vara produktiv idag, vilket jag måste säga att jag varit. Fått mycket gjort under lektionerna i skolan, så det känns som att jag ligger bra till med de uppgifterna jag har kvar. Det hade dock varit skönt att vara klar med några av de redan till helgen, för att kunna koppla av på ett annat sätt nästa vecka. Därför kommer min kväll bestå av plugg. 
 
Efter skolan åkte jag till mammas jobb, tog en kopp kaffe och pratade lite innan vi åkte iväg så att jag kunde få köra lite. I och med att klockan var 17 var det redan mörkt och jag fick köra i mörker och på landsväg i mörker, vilket jag inte gjort tidigare. Om jag får säga det själv så gick det väldigt bra. Jag blir säkrare för var minut som går och jag är så gott som tillbaka till där jag var med körningen innan pausen. Med andra ord kommer det bli ett körkort till sommaren och det ska bli så skönt. Vi ska nämligen intensivköra någon vecka nu och sen ska jag ta körlektioner innan jag sedan ska köra upp och allt som hör till det.
 
Nu ska jag sätta igång och plugga. Jag kan plugga 3 timmar utan problem och då kan jag få väldigt mycket gjort, så det är nog mitt mål om jag inte känner att jag "fastnat" tidigare.
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback