En lugn lördagseftermiddag

Under eftermiddagen har jag bara tagit det lugnt och inte gjort speciellt mycket. Jag kände att jag hellre pluggar i morgon istället. Jag har dock inte bara latat mig, utan jag har varit ute och kört en sväng nu under kvällen. Det gick stundtals bättre än igår, men stundtals sämre än igår. Vi planerar även att köra igen i morgon. Nu har jag verkligen fått blod av tand och vill gärna köra så ofta som det går.
 
 
Nu ska jag fortsätta skypea med min kompis som jag bodde hos i Italien. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare under kvällen.
XoXo

Kommentarer
Sara säger:

Fin blogg du har! Såg att du hade kollat in våran blogg, kul!
Jag har lite funderingar på att fixa någon typ av video där jag visar hur jag lindar ben skulle de vara intressant 😊

http://nouw.com/TeamDH

2017-01-21 | 23:26:41

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback