Avslutar denna torsdagen

God kväll på er, hoppas att allt är bra med er. Själv är jag aningens trött då jag sprenderat mestadels av min kväll till att plugga, vilket har gett resultat då jag känner att jag fått en hel del gjort.
 
Under kvällen har jag inte haft mycket tid till att göra annat än att plugga. Dock ringde hon som jag var hos när jag var i Italien så vi pratade på Skype samtidigt som jag satt och skrev lite på mina uppgifter. Skiftade både uppgifter och språk var och varannan sekund i och med att vi pratade engelska, jag skriver en uppsats på engelska och håller på men en romananalys på svenskan...
 
Nu ska jag ta och avsluta för ikväll då jag börjar bli riktigt trött. Ni får sova gott så hörs vi som vanligt igen i morgon.
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback