Då var det fredag

God dag på er, hoppas att allt är bra. Själv sitter jag i skolan och är som en zombie, men jag överlver. Sitter just nu och skriver på en av de 3 inlämmningarna som ska in. Det känns bra måste jag ändå säga, jag är så gott som klar med just denna uppgiften.
 
Planerna för dagen är väl att fortsätta plugga och vara i skolan. Efter skolan ska jag och mamma iväg och köra är det tänkt. Somsagt ska vi intensivköra nu ett tag, för att de ikapp det som missats under den långa pausen som ofrivilligt blev av.
 
Nu ska jag återgå till mitt pluggande här i skolan. Ni får ha en fortsatt bra dag så hörs vi senare under dagen
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback