Ett sent morgoninlägg

Ber om ursäkt att dagens första inlägg blev så sent,  men jag tog sovmorgon då jag är helt slut. När jag vaknade åkte jag och mamma iväg och körde en sväng. Idag tycker jag att det gick väldigt bra, "började om" i fredags och idag var jag tillbaka i den riktiga trafiken igen. Det känns skönt att jag inte tappat så mycket med tanke på hur lång tid det var sedan jag körde sist. Och nej det är inte så att vi har skyndat oss ut i trafiken, utan det var mamma som sa att jag skulle åka ut det. Hon hade aldrig tagit det beslutet om hon inte känt att jag hade klarat av det och de gick verkligen bra idag så det var ett bra beslut hon tog. Jag ska köra väldigt mycket nu framöver för att kunna ta körkort nu till sommaren då jag verkligen vill kunna ta mig fram smidigt.
 
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen ska jag sätta mig och plugga. Har somsagt en del uppgifter som jag behöver få klart även om de inte ska in förens om mer än en vecka så är det skönt att ha de klara redan nu.
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback