Mysig lördagskväll

God kväll på er, hoppas att ni har haft en bra lördagskväll. Själv har jag ätit gott, skypeat med min goa vän från Italien och spelat TV-spel med mamma och brorsan. Det är inte ofta det spenderas så pass mycket tid tillsammans då min brorsa oftast sitter på något av sina rum, men idag förflyttade han sig till soffan och umgicks lite. Därför måste jag säga att det blev en väldigt mysig kväll.
 
Har också läst mycket om womens march som varit runt om i hela världen idag. Riktigt häftigt och viktigt hur pass stor uppslutning det blivit. Har sett bilder från bland annat Stockholm, men också massvis med bilder ifrån många olika ställen i USA. Det är roligt att se hur många kända ansikten som också varit med och marcherat, det visar verkligen att de är mänskliga och har rätt värderingar. 
 
Jag har varit trött hela dagen, trots att jag druckit 2 koppar kaffe under dagen. Därför tänkte jag nu ta och runda av för idag och verkligen sova ut i morgon. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback