Produktiv måndag

Kvällen har spenderats i sängen framför datorn. Jag har pluggat och lagt grunden för mig själv på två uppgifter, de ska bara vidareutvecklas nu. Det känns väldigt skönt att ha börjat på de då jag verklign behöver börja redigera min dokumentär till gymnasiearbetet då jag snart måste börja skriva en analys eller vad det nu är för att ha den färdig. Veckorna går fort, snart har jag bara 10 veckor utav skola kvar om vi bortser från lov och de 3 veckorna vi har föreställningar.
 
Nu ska jag ta och avsluta för ikväll då jag är helt slutkörd, trots att det var en kort och smärtfri skoldag idag. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback