En dålig bloggare

Ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte skrivit något under dagen. Det var en produktiv dag i skolan och sen åkte jag till stallet direkt efteråt så jag har inte riktigt haft tid att blogga tyvärr. Hade planerat in tid att blogga i morse men det var kallare än vad jag trott och bestämde mig därför för att ta bussen till skolan och då försvann tyvärr de minutrarna jag sparat till att blogga.
 
Skoldagen har gått fort, vilket känns skönt. Hade dock världens deeptalk med mina goa vänner under vår lunchrast, så jag är lite mentalt slut just nu. Inte bara på grund av det men vårt deeptalk gjorde att jag blev ännu mer matt än vad jag redan var idag. 
 
Nu tänkte jag fixa mitt hår då jag precis klivit ur duschen och sen tänker jag nog bara titta på serier resten av kvällen då jag inte riktigt har någon pluggmotivation just idag.
XoXo

Kommentarer
Josefin säger:

absolut ingen dålig bloggare, är ibland tufft och hinna uppdatera när verkligheten utanför elektroniken kallar :) Jätte fin blogg, även du!
Du får jätte gärna anmäla din blogg här. Jag letar nya bloggar att följa för att skicka kommentarer med pepp, kärlek och glädje :) http://www.pageryd.se/2017/01/22/100-lager-bloggkarlek/#comments
Kram

Svar: Vad snällt sagt fina du :)Kram
None None

2017-01-24 | 21:16:12
Bloggadress: http://pageryd.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback