Hämtade en lärare 03:10

För lite mindre än 3 månader senare hämtade jag en lärare, mitt i natten... Tidigare samma kväll hade jag jobbat och om jag inte minns fel var det en pass som slutade hyfsat sent. När jag kommer hem berättar mamma att en lärare ringt henne. Mammas första tanke var att läraren skulle kolla om hon skulle hämta upp mig mitt i natten då skulle åka till Arlanda. Detta var dock inte allt, utan det var hon som ville att vi skulle komma och hämta upp henne på vägen. Lättare sagt än gjort var det vad vi gjorde, vi plockade upp henne på vägen.
 
Som tur var skulle jag bara bli skjutsad till Centralstationen för att sedan ta flygbussen vidare mot Arlanda. Tänk att åka i en bil klockan 3 på natten med sin lärare, då man inte riktigt är i sitt bästa skick. Även om jag försökt dölja min trötthet med massa smink och jag hade druckit en stor red bull för att kunna hålla mig vaken... Jag är väldigt glad att jag inte behövde åka mer än 10 minuter i samma bil som läraren. Tänk om jag hade behövt åka lite mer än en timme, den resan hade blivit väldigt tuff att göra mitt i natten.
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback