Ett mindre bra ridpass

Har precis kommit hem från stallet ocg har hunnit få i mig lite middag. Vi hade dressyrträning idag och jag hade en häst som heter Spirit. Jag är dock inte jättenöjd med passet då jag kände att hon inte riktigt var där jag ville ha henne. Det kan visserligen ha och göra med att jag inte suttit på henne på 2 år och mest ridit Myan och lilla grå under de senaste åren. I slutet av passet blev det lite bättre, men jag hade fortfarande ingen wow-känsla. 
 
Pass som dessa är dock nyttiga för att kunna utvecklas som ryttare. Därför är jag fortfarande inte helt missnöjd med passet, även om jag gärna sett att jag haft en bättre känsla.
 
 
Nu ska jag ta och hoppa in i duschen innan jag behöver sätta mig och plugga igen. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare.
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback