December

Idag är det december. Helt sjukt vad det här året har gått fort. Nu håller jag på att ladda över alla bilder ifrån helgen. Gör det nu så att jag kan spela in min haul med en bra kamera.
 
Efter lunch ska vi åka iväg hem till Alice. Hon och jag ska ut och rida på hennes fina hästar. Sen blir det nog fika och en massa prat. Det blir alltis mysigt när vi är där så jag tror att det kommer bli mysigt idag. 
- I brist på bilder
 
Jag har nog inget mera att komma med. Dagen utvisar också vad som kommer hända. Ni lär få veta vad som händer senare under dagen. Nu ska alla bilder kollas igenom och haulen ska spelas in.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback