En snabbis om helgen

Tänkte lägga upp bilder vid 20-tiden, men datorn hade hängt sig och en massa så jag fastnade framför TV:n och lite så... Ni får väl se dem i morgon eller något. I morgon har jag även en grej jag måste göra på kvällen. Vad får ni veta i morgon.
 
Jag är väldigt nöjd med min helg och den har varit helt perfekt. Idol i fredags, Stockholm och Globen igår och idag red ju med min kompis idag och det var verkligen mysigt. Ska iväg till henne nästa söndag också. Det är så mysig att träffas och bara ha det väldigt trevligt som vi alltid har. Det kommer bli riktigt mysigt och på lördagen ska jag hjälpa Linnea och så ska jag till stallet och ta hand om Carisma. 
- Ifrån när vi red idag
 
Nej sängen väntar och i morgon är det en ny vecka, det är bara 2 veckor kvar tills det är jullov, tror jag. Eller om det är 3... Aja det är inte lång tid iaf, vilket jag är väldigt glad över. Jag längtar så efter ett längre lov nu när vi har varit igång ett helt halvår efter sommarlovet. Helt sjukt att det har gått så fort! Ni får sova gott så hörs vi i morgon, natti natti
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback