Fredagen idag

Red Wing Commander, eller kapten som han då kallas. Det gick ganska bra tycker jag nog. Jag hade kunnat varit lite mera noggrann menmen. Efter träningen gick jag in och gjorde i ordning Kapten och sedan gick jag och fixade Carisma så att jag kunde rida henne. Det gick också ganska bra tycker jag. 
- Han låg när jag kom och tänkte inte vakna för att bli riden. Dock har jag fotat bilden på betet förra sommaren
 
Nu sitter jag och väntar på att utröstningen av Idol ska börja igen. Ska ut med Guttan en snabbis efter Idol och sedan väntar sängen. Klockan står på 07.00 i morgon... Linnea och hennes familj kommer och hämtar mig så ska vi åka ut till Hamre där jag ska hjälpa henne med hennes häst och så ska jag kolla när hon rider såklart. Men direkt efter det hoppar jag på bussen hem och stannar i stallet för att rida Carisma.
 
Men nu börjar det så jag ska kolla på de. Ni får sova gott så hörs vi i morgon
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback