Lördagen idag

Försökte blogga ifrån stallet, men min mobil och apparna ville inte fungera. Därför kunde jag tyvärrr inte blogga... Tro mig, jag satt i 30 minuter för att få igång allt, men det gick verkligen inte.
 
Carisma red jag iaf på täcket med träns, vi busade lite ute och bara mös. Hon var supersnäll idag så det var väldigt roligt att hon gillade att bara få komma ut och mysridas. Sen när jag kom in tog jag ut Promise en sväng och gick med henne. Lördagsmys När jag kom in hade Lotta, som äger Carisma kommit med en julklapp. Ni får se alla julklappar i en video sen, det lovar jag.
- Så här trött var prinsessan när jag kom idag
 
Ikväll pratade vi om spicey hot så snart åker vi nog och köper hem lite sånt. Yammi yammi. Men just nu kollar vi på grinchen.
XoXo//Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback