Min dag lite snabbt

I morse gick vi ju luciatåg. Innan första tåget var vi riktigt nervösa. Men det gick prima och det lät bra sa min mamma. Man var dock påväg att få syrebrist så det var helt underbart att få komma ut i den friska luften efteråt. Andra tåget gick också bra, då var alla lite mindre nervösa. Jag ångrar verkligen inte att jag ställde upp och var med i luciatåget. Det är det sista luciatåget i grundskolan och det var riktigt roligt.
Efteråt var jag på stan med Ebba, det var skitmysigt. Vi gick runt och shoppade, både till oss och julklappar. Nu tror jag att alla mina klappar är fixade. Det känns skönt. Sen tog vi en fika med Ebbas pojkvän och Ebbas kompis Linnea. Det var mysigt. Vi fikade på espresso house, jag provade frapino caramel och den var sjukt god. Jag kommer lätt att köpa en sån till fika nästa gång jag fikar på espresso house.
 
När mamma kom och hämtade mig ifrån stallet hade hon varit iväg och köpt lite saker. Det ena var en massa mat och julgrejer, sen var det i surfplatta. Snacka om att jag blev glad. De första dagarna kommer vi nog fightas lite om vem som ska få sitta vid den känns det som. Men det blir nog roligt
 
I morgon ska jag till stallet och rida Carisma. Idag filmade btw Vilma mig en snutt när jag red, så ni som ville ha filmer på när jag red henne kan nog få det i morgon eller på söndag. Inte den bästa kvalitéen bara men det får ni ta om ni vill se filmen ;) 
 
Jag är svintrött och har varit uppe i många timmar nu, därför väntar nu sängen för min del. Ni får sova gott så hörs vi i morgon
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback